You are beautiful
Open Cbox
Clock Widgets
PMR ! go away from me .
Thursday 26 January 2012 @ 00:47 | 0 Comment [s]

here i am ! now , 26 january 2012 . okeyy .. berapa hari lagi nak PMR ? tak banyak hari dah . masa berlalu begitu "deras" . sekarang baru aku tawu yang masa itu emas . hemmm ... tuisyen dah merata tempat . hope dapat apa yang aku target . 8A ~ kalau 9A , 9A lah aku . sebabnya , aku kelas agama , ada bahasa arab . so , aku "kureng" sikit bahasa arab ni . susah siot ! aku rasa bahasa cina lebih senang . tengok lah bulan 3 ni , aku nak bawa mak & ayah aku jumpa the Headman and discuss pasal pelajaran aku . sorry pengetua , saya tanak ambik bahasa arab , if i fail in bahasa arab , all my subjek fail too . kalau aku lulus , boleh la p sekolah teknik . kan ?
hehehe ... angan-angan si fatin ! :-p aku & kengkawan dalam keadaan yang stress amat . cikgu Bm pula kasi homework beriban-riban . kena buat sinopsis Novel 6:20 setiap bab . dammm ! tak suka aku . malas amat .
tapi apa kan daya , harus aku buat juaa ... tiada alasan bagai . hehehe ~ mom ... help me !!!


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my Cbox..

Entry Profile Stuff Links



Tagboard
videokeman mp3
Perfect Two – Auburn Song Lyrics
Open Cbox

Round of applause
Copyrigt : Nur | Izzati
#thanks for Umie
#background from blogskins.com